Wednesday 7 April 2010

Presenter

Denna dag känns bättre och bättre.

Kom till skolan och fick träffa älskade Emma igen ;)

Sen fick JAG (inte jag och Mark, bara jag!) två presenter.

Största M&M påsen i HELA världen!


Och en söt kylskåpsmagnet. När jag kom innanför dörren så låg ett vykort på golvet, gissa från vilka :D

Marks deklaration hade kommit med. Öppnade med darrande händer. Ska vi få, eller få betala.... Det blev en glad överraskning. En sak mindre att oroa sig över. Nu sitter Mark på sin arbetsintervju, hoppas det går bra för honom. Han ska ringa mig sen när han är färdig. Sen ska jag iväg på min! eeep

Men jag har en positiv känsla av att allt kommer att ordna sig i slutändan.

2 comments:

David | Feed Me A Stray Cat said...

Panini and Emma sitting in a tree ...

Panini said...

.... :O