Monday 12 April 2010

Harry Potter maraton

Fick jag för mig att jag skulle ha igår. Tycker mycket om filmerna och ser fram emot de sista två. Jag kan sitta och kolla på dem och drömma sig bort lite, bort från verkligheten.

Jag har inget emot böcker som görs om till filmer. Jag är tolerant, tar det med en nypa salt. Ibland kan jag ha svårt att förstå folk som blir så skärrade över att filmen är så olik boken, att de bästa delarna ur boken inte är med, etc etc. Men det måste man väl förstå att allt inte kan vara med?? Jag ser det som att jag har läst böckerna och kan då sätta mig djupare in i filmen, jag vet vad karaktärerna tänker och varför de handlar som de gör.

Film 1


Film 2


(Glömde att fota film 3 & 4, sen blev det för mörkt)

L och H kom tillbaka till götet igår. Han ska åka hem till England imorgon så de bestämde att sova över en till natt. Så de blev utsatta för HP också. De hade inga bättre förslag så då gör jag som jag vill! hee hee. Började runt 12-snåret och blev färdig 01:20ish. Fyfan va trött jag var. Länge sedan jag var uppe så länge...

No comments: