Thursday 1 April 2010

Skärtorsdag!

Yay! Skärtorsdag! Och första April! Blir så exalterad att jag nästan svimmar!

Ehm..... kanske inte..... det enda jag ser fram emot är att Mark snart kommer vara ledig 4 dagar så jag slipper vara ensam!

Imorgon kommer vår kompis Lotta och ska stanna några dagar, hon ska visa någon britt Göteborg och de ska bo här över helgen. Jag ska köpa påskägg idag. Suttit och finurlat på vad jag ska lägga i brittens (nej jag vet inte vad filuren heter) påskägg. Det enda "roliga" jag kommit på är djungelvrål, måste ju vara en smaksensation för någon som inte har ätit något liknande innan! hihihihihi

Påminde mig själv, måste ÄN EN GÅNG hinta Mark om att man ger påskägg på lördag. Men jag har en stark känsla av att han inte kommer ge mig något, snyft.


Har inga påskbilder, men det ser ju ut som ett påskägg iaf!

No comments: