Wednesday 7 April 2010

Mardrömmar

Jag har inte haft denna mardröm på år. Men inatt besökte den mig igen. Jag var tillbaka på McDonalds. Jag stod i Drive Thrun och arbetade. Efter jag precis hade slutat arbeta där drömde jag mardrömmar var och varannan natt om stället. Drömde t.o.m. mardrömmar medan jag arbetade där. Usch och fy. Vaknade väldigt sliten och hade en konstig känsla i kroppen. Ville bara somna om och sova hela dagen.

Men sen kom en nykissad (på lådan) Munchkin och gosade med mig i sängen. Gjorde mig på bättre humör och här sitter jag nu och lyssnar på Morgonpasset p3 och väntar på att gröten ska svalna lite.

Mark har också en arbetsintervju idag, de ringde honom igår. Hoppas det går bra för honom.

Igår ringde de från GP och undrade varför jag sa upp min prenumeration. Fick sitta och säga samma mening i 5min innan människan på andra sidan gav upp och lät mig avsluta den. Varför kan de inte bara acceptera att man inte vill ha deras tjänst längre? Muppar.


Do not pat the elephant!

No comments: