Thursday 8 April 2010

Vad är det som är så kul?

Mark har skrattat åt mig hela morgonen, vad är det som är så kul??


Idag ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Jag satt på SBABs "värdekoll" för att se vad vår lägenhet var värd. Den var keff. Först så visade den samma värde på all olika lägenheter jag sökte på (jag hade inte klickat rätt!). Sen när jag tillslut fattade hur man skulle klicka så stod det att vår lägenhet var värderad till ungefär 1.250.000:-. Jag tyckte att det lät lite mycket. Gick in på hemnet för att testa på en lägenhet som låg ute, se om SBAB hade någon koll. När jag scrollade runt på hemnet såg jag 7-8st lägenheter där Emma och David bor. Surfade runt lite bland dem och såg en som jag blev lite småkär i. Därav ska vi nu idag gå och kolla på den.


Arbetsintervjun igår gick bra. Om mina referenser ger mig lovord kommer jag troligtvis bli erbjuden 5veckor nattjobb v.28-32. Lite mindre veckor än vad jag hade hoppats, och jag vill hellre ha dagtider. Men jag tager vad som blir erbjudet. Tjing

2 comments:

Daniela said...

Jag förstår inte vad det e han kan tänkas skratta åt?! :D Katterna kanske? :)

E ni sugna på att flytta?

Panini said...

Vi funderar på det. Beror lite på hur mkt vår lägenhet är värd. Om vi kan tjäna lite pengar på det så kan vi komma att flytta. Mäklare kommer idag för att kolla läget :)