Tuesday 6 April 2010

Kisshelvete

Munchkin har börjat kissa inne igen. Pallar inte med detta, bröt ihop igår och blev väldigt ledsen. Gick en sväng förbi zoo-affären idag och köpte spray som ska ta bort lukten så katterna inte kan känna den efter vi städat. Får se om den funkar.


Verkar som att vi måste köpa en katt-toa till också. Tydligen kan hennes kissande bero på att hon inte tycker om Dusks lukt så hon kissar hellre utanför lådan då. Men varför bajsar hon då fortfarande på samma låda? Aja, får se vad som händer. Köper nog en till kattlåda imorgon tror jag.

Imorgon ska jag på arbetsintervju för sommarjobb. Hoppas jag gör bra ifrån mig. Nervös nervös. Och Munchkin kissade på mina enda "finskor" som jag skulle ha på mig imorgon på intervjun. Mark tvättar dem nu i tvättmaskinen, får se om lukten går bort. Spelar ju ingen roll om tvättmaskinen förstör skorna, kan ju ändå inte använda skorna imorgon om de luktar kattkiss. Får väl panikshoppa ett par skor imorgon annars....

2 comments:

Daniela said...

jäkla katt.. hoppas att det blir bättre med en till kattlåda då! kattkiss luktar ju så himla illa också... usch.

vad e det för jobb? jag håller tummarna för att det ska gå bra!

Panini said...

Emma har fixat in mig på en intervju hos hennes chef. Tack!