Saturday 3 April 2010

Påskägg

Mark hade köpt ett jättestort påskägg till mig. Jag blev så glad så, tills....


Jag öppnade ägget och det var inte ens halvfullt! Bilden nedan är mitt OCH hans påskäggsgodis i mitt ägg. Nästa påsk får han allt skärpa sig, man kan ju inte ge bort ett påskägg som inte är fullproppat med godis. Det ska drälla ut godis när man öppnar ägget.



Lotta och Hayden är på Universeum, jag och Mark orkade inte gå där ÄNNU en gång. Pust! Vi gick och handlade och åkte sen hem. Jag har börjat fixa påskmiddagen. Marinerar fläskfilé och kokar ägg. HELVETE! Glömde visst ägget, hihi. Ett kokade sönder :( kolla på missfostret.


Har aldrig sett ett ägg koka sönder och att gulan ploppar ut. Jaja någon gång ska väl vara den första. Nu ska jag smaska godis och läsa andras bloggar.

No comments: