Monday 29 March 2010

Ledig vecka

Som jag sett fram emot min "lediga vecka". Vi har en hemtenta som ska skrivas, men annars är jag ledig! Första lediga dagen - 2h in - uttråkad. Vet inte vad jag ska göra.

Måste in till stan dock, lämna in en bok till biblioteket. Jävla irriterande att jag inte kan förnya lånet, har nog förnyat max antal gånger redan. Men det är lite bittert att jag måste ta mig in till pedagogen på min första lediga dag. Hade planerat att promenera in för att fördriva lite tid. Kollar ut. Regn. Blött. Grått.

Om det fortfarande regnar runt 11 snåret tar jag vagnen in. Jävla skitdag!

Nu sitter nog E & D vid poolen och flexar (iof. tror jag nog att de fortfarande sover :P). Skickade iväg ett sms till D, han fyller ju år idag, hipp hipp hurra! Efter jag skickat smset kom jag på att de kanske fortfarande sov, shit happens, hihi.

Nä, jag tror jag börjar med min hemtenta, vara ute i god tid för en gångs skull. Idag blir det drömbilder i bloggen, så vi kan drömma oss bort tillsammans.





Shit vad jag längtar tillbaka......

No comments: