Thursday 18 March 2010

Nu..

.. kom jag på vad jag skulle blogga om i morse. En gammal bekant/ragg/ex är med i lyxfällan idag. När jag skriver gammal menar jag inte åldersmässigt, mer att det var för länge sedan, ung. 10 år sen vi kände varandra. Kan ångra nu att vi (läs: jag) inte höll kontakten. Men vilken 15 åring försöker sitt bästa att hålla kontakten med någon som drog "det är inte du, det är jag" gamla godingen.

När jag först såg reklamen för programmet på TV kunde jag inte låta bli att känna liiiiiite skadeglädje. Men han var ju så söt och snäll så jag tar tillbaka det, kanske... Men å andra sidan så slutar det ju oftast lyckligt i det programmet, gör det nog ikväll med!

Fan va kul det skulle vara att träffa alla gamla IRC kompisar från förr, en träff på grönan eller varför inte spela lite brännboll? Jävligt kul hade vi iallafall.

Här kommer några bilder på mig från den första IRC träffen jag gick på:





No comments: