Sunday 14 March 2010

Stalker

Munchkin har varit så söt under dagen. Hon har följt Mark som en svans vart han än gått! Om han sitter vid datorn ligger hon och sussar mellan tangentbordet och skärmen. Går han ex. in i köket skriker hon på honom tills han plockar upp henne och bär runt henne.



Har legat och kolla på idol hela dagen. Nu har det börjat komma igång på riktigt. Inga fler auditions, känns både skönt och trist. Jag tycker att det är som roligast under de första uttagningarna som görs. Men efter x antal sådana program förlorar även det sin charm.

Åt riktig svensk husmanskost till lunch/tidig middag. Makaroner med köttbullar och ketchup! Vaknade upp från en tupplur (vilket man får ta om man är uppe 6:30 på en söndag!) och var jävligt sugen på just detta. Vi fick klä på oss och gå ner till affären, hade ju inga köttbullar hemma. Felix delikatessköttbullar ska det vara. Tycker dom är smarrigast, de är små och har delikat smak!

Imorgon ska jag träffa min nya VFU klass för första gången. Lite pirrigt måste jag säga, men det ska nog gå bra hoppas jag. Kommer nog inte kunna stanna hela dagen, har en hel del att läsa, vilket jag egentligen borde göra nu men kollar på TV istället. Har en riktig "jag-pallar-inte-med-att-göra-någonting-vettigt" söndag.

No comments: