Friday 5 March 2010

Morgonhumör

Jag vaknade upp med ett lite vingligt humör. Kunde inte bestämma mig om det var ett bra eller dåligt humör. Sen sa de någonting på Morgonpasset P3 som fick mig att tippa över i ett bra humör. De berättade om en nyhet från Kalmar som jag kände att jag kunde reta Emma för, och vem blir då inte på bra humör?

"Två syskon i Kalmar riskerar upp till ett års fängelse för att ha haft samlag med varandra. De åtalas misstänkta för incest vid Kalmar tingsrätt, rapporterar Östra Småland.

Enligt åtalet finns ett vittne som ska styrka åklagarens påstående om brott. Syskonen är båda i 20-årsåldern och bor mycket nära varandra men i olika lägenheter. Inget tvång eller våld misstänks ha förekommit vid händelsen, men enligt lagen är det ändå straffbart och kan ge kännbara fängelsestraff. Åtal för incest mellan syskon där båda parter misstänks för brott är mycket ovanligt."


Sådana är de i Kalmar. Incest, Paradise hotell, Mammas söner etc etc etc! Inte konstigt att folk flyttar därifrån! Phew, nu känns allt mycket bättre. Jag kommer sväva på moln när jag går till skolan nu på morgonen.

För övrigt är Morgonpasset i P3 det BÄSTA morgonprogrammet i radio.

3 comments:

Daniela said...

HAHA :D

Emma said...

och sen heter det ju faktiskt mammas pojkar och inte söner ... ska du käfta så kan du väl iaf skriva rätt din lilla mupp.

Panini said...

Du! gå å gulla med din bror vettja! :D